Waar moet je beginnen?
We raden je aan je ZadelPasCentrum product te gebruiken voordat je besluit het te retourneren. Het mag nog licht gebruikt teruggestuurd worden. Mocht je toch nog niet overtuigd zijn, stuur ons dan eerst een mailtje. In de meeste gevallen kan onze klantenservice helpen bij het passen of advies geven.
Stuur ons ook eerst een e-mail voordat je het retourproces start.
Hoe moet ik terugsturen?
- Terugzendingen verlopen via het retour formulier die je ontvangt van ons Support Team.
- De terugzending heeft een kopie nodig van de pakbon die in jouw doos zat of de factuur die je ontving via email zodat we jouw pakketje kunnen herkennen voor een terugbetaling of vervanging.
- Geretourneerde producten moeten schoongemaakt en gewassen zijn voordat ze worden teruggestuurd om in aanmerking te komen voor een terugbetaling.
- Wil je iets terugsturen? Tuurlijk, maar het moet wel fris en fruitig zijn! Als het al een avontuurtje heeft meegemaakt of de verpakking eruitziet alsof die een gevecht heeft verloren, dan wordt het helaas een no-go. 😆
- Houd alstublieft de traceergegevens voor uw retourzending bij. Het ZadelPasCentrum is niet verantwoordelijk voor verloren pakketten.
- De klant is verantwoordelijk voor het kiezen van de vervoerder en de retourverzendkosten.
Terugbetaling
We raden je aan je ZadelPasCentrum product goed bekijkt voordat je besluit het te retourneren. Heb je twijfels? Stuur ons een bericht! We helpen je graag!
- Terugbetaling geldt voor alle producten behalve sale- of einde reeks producten.
- Als het product duidelijke gebruikssporen vertoont (zoals slijtage, haar, vuil of schade) zal het ZadelPasCentrum een korting in rekening brengen bij het terugbetalen van de aankoopprijs.
- Pas ook op met de verpakking: Zorg aub dat de verpakking ook intact blijft anders kunnen wij hier niets meer mee.
- De oorspronkelijke verzendkosten worden niet terugbetaald wanneer een product wordt geretourneerd.
- Terugbetalingen worden gedaan bij aankomst van uw pakket en controle van de inhoud.
- Terugbetalingen gebeuren daarna via een automatische email. Let wel, bij terugbetaling kan het enkele dagen duren voordat het bedrag op de rekening verschijnt.
Waarborg
Beschadigingen door externe factoren zoals bijt sporen, schade door paarden, omgeving en ongeval gerelateerde scheuren, etc. vallen niet onder de garantie omdat dit buiten onze controle valt.
Houd uw paard altijd veilig en beveiligd in elke omgeving met zo min mogelijk kans op letsel. We doen ons uiterste best met onze producten zodat ze geen enkel paard kunnen schaden.
Verzending Beleid
Lees onze volledige Verzend Beleid hier.
Privacy
Uw gegevens zijn veilig bij ons.
ZadelPasCentrum deelt geen klantgegevens met andere partijen.
Lees onze volledige Privacy Beleid hier.